Keha ja Hinge Keskus
gallery/spa

SHINDO VENITUSTUNNID KEHA JA HINGE KESKUSES

 

Pärnus Ringi 11 -  II korrus

Esmasp. kell 12.00 

               kell 19.00

Teisip. kell 10.00

Kolmap. 18.00 

Neljap. kell 17.05

Reede kell 11.00

Pühap. kell 12.00

Venitustunni hind alates 01.jaan. 2018 - 8 euri

 

Tallinnas Toompuiestee 17A

Teisip. kell 12.00

Kolmap. kell 12.00 

              kell 19.00

Neljap. kell ?

Pühap. kell 18.00

Venitustunni hind alates 01. nov. 2017 - 8 euri

 

 

Meridiaanide venitusharjutused.

Meridiaanide venitusi teha painutuse põhimõttel.

  • kopsu-jämesoole meridiaan.

Jalad õlgade laiuselt harkis, varbad veidi sissepoole, käed hoida selja taga pöialdega sõrmseongus. Sügav aeglane painutus ette, käed tõusevad tagant üles, käed- jalad sirged.

  • Maksa-sapipõie meridiaan

Istuda maas, jalad maksimaalselt harkis. Painutus parema jala suunas. Parema käega võtta suurest varbast kinni, hoides peopesa ülespoole. Seejärel viia vasak käsi üle pea ja haarata kinni 4-st varbast. Sama korrata teise poole suunas.

  • Neeru-põie meridiaan.

Istuda maas, jalad sirgelt paralleelselt ees. Kummarduda ette, vasak käsi üle parema käe ja võtta kinni väikestest varvastest. Jalad on sirged ja pea põlvedel.

  • Südame-peensoole meridiaan

Istuda maas, jalatallad koos. Käed sõrmseongus ümber varvaste. Seejärel maksimaalne kummardus ette.

  • Südamepauna-kolmiksoojendi meridiaan

Jalad risti, käed risti. Sõrmed toetuvad põlvedele. Maksimaalne kummardus ette. Tuharad jäävad maha.

  • Mao-põrna meridiaan

Istuda jalgade vahele põrandale ja laskuda selili. Käed viia üle pea. Võib teha ka ühe jalaga.

Venituste ajal toimub hingamine kõhu piirkonnast. Venituse momendil keskenduda valulikule kohale ja hingata välja – siis eemaldub blokk kehast. Iga harjutusega kaasneb 6 rõhutatud väljahingamist, siis hinge peetus ja veel 6 väljahingamist. Igas venituses tuleks olla 5 – 10 min. Kontrolli, et lõug oleks kõigis venitustes vastu rinda. Ära hinga sisse liiga järsult. Kasuta ühtlast ja sulatatud hingamist.Enne venitusi korrastage oma keskliin ja pange õlad paika. Valu on südame sõnum, mis jääb meie sisse ja ootab sees kuni tahab sealt haigusena väljuda.

Meie lihased ja keha on nagu kast e.pakend – see annab meile turvatunde, sees on aga meridiaanid ja mina. Meil oleks vaja kuulata kastis olevat häält ja päästa ta sealt välja. Shindo venitused ongi selleks väga hea meetod. Inimesel on komme otsida kõike väljaspoolt: armastust, energiat,  turvatunnet. Need kõik elemendid on olemas meie endi sees – need väljundid on tarvis ainult avada. Energiat otsida kaugemalt on hetkeline ja kiiresti kaduv tunne.

 

 

Meridiaanide venitusharjutused.

Meridiaanide venitusi teha painutuse põhimõttel.

  • kopsu-jämesoole meridiaan.

Jalad õlgade laiuselt harkis, varbad veidi sissepoole, käed hoida selja taga pöialdega sõrmseongus. Sügav aeglane painutus ette, käed tõusevad tagant üles, käed- jalad sirged.

  • Maksa-sapipõie meridiaan

Istuda maas, jalad maksimaalselt harkis. Painutus parema jala suunas. Parema käega võtta suurest varbast kinni, hoides peopesa ülespoole. Seejärel viia vasak käsi üle pea ja haarata kinni 4-st varbast. Sama korrata teise poole suunas.

  • Neeru-põie meridiaan.

Istuda maas, jalad sirgelt paralleelselt ees. Kummarduda ette, vasak käsi üle parema käe ja võtta kinni väikestest varvastest. Jalad on sirged ja pea põlvedel.

  • Südame-peensoole meridiaan

Istuda maas, jalatallad koos. Käed sõrmseongus ümber varvaste. Seejärel maksimaalne kummardus ette.

  • Südamepauna-kolmiksoojendi meridiaan

Jalad risti, käed risti. Sõrmed toetuvad põlvedele. Maksimaalne kummardus ette. Tuharad jäävad maha.

  • Mao-põrna meridiaan

Istuda jalgade vahele põrandale ja laskuda selili. Käed viia üle pea. Võib teha ka ühe jalaga.

Venituste ajal toimub hingamine kõhu piirkonnast. Venituse momendil keskenduda valulikule kohale ja hingata välja – siis eemaldub blokk kehast. Iga harjutusega kaasneb 6 rõhutatud väljahingamist, siis hinge peetus ja veel 6 väljahingamist. Igas venituses tuleks olla 5 – 10 min. Kontrolli, et lõug oleks kõigis venitustes vastu rinda. Ära hinga sisse liiga järsult. Kasuta ühtlast ja sulatatud hingamist.Enne venitusi korrastage oma keskliin ja pange õlad paika. Valu on südame sõnum, mis jääb meie sisse ja ootab sees kuni tahab sealt haigusena väljuda.

Meie lihased ja keha on nagu kast e.pakend – see annab meile turvatunde, sees on aga meridiaanid ja mina. Meil oleks vaja kuulata kastis olevat häält ja päästa ta sealt välja. Shindo venitused ongi selleks väga hea meetod. Inimesel on komme otsida kõike väljaspoolt: armastust, energiat,  turvatunnet. Need kõik elemendid on olemas meie endi sees – need väljundid on tarvis ainult avada. Energiat otsida kaugemalt on hetkeline ja kiiresti kaduv tunne.